Rezervare

Hotel Pescarus Mamaia - Conditii rezervare

Conditii rezervare

Rezervarile la Hotel Pescarus** se pot face folosind butonul de rezervare de pe site-ul hotelului sau contactand Receptia pe adresa de e-mail office@hotel-pescarus.ro Hotelul isi rezerva dreptul de a incasa clientii la check-in. Rezervarile se achita prin avans reprezentand prima noapte de cazare, dupa ce se primeste Factura proforma, nu mai tarziu de 5 zile inaintea sejurului. Rezervarile facute pe planul tarifar “Oferte speciale” se achita integral, dupa ce se primeste Factura proforma, nu mai tarziu de 15.04.2020. Confirmarea se face prin transmiterea unui formular de Rezervare care cuprinde toate detaliile: Numele si prenumele titularului rezervarii; Perioada de cazare, Tariful; Tipul de camera, Modalitatea de plata, Suma reprezentand avansul achitat, Restul de plata. Turistul are obligatia de a verifica corectitudinea datelor inscrise in confirmarea rezervarii. Orice modificare ulterioara adusa unei rezervari deja confirmate se va accepta in limita locurilor disponibile, la data anuntarii modificarii

Conditii de anulare

Anularea unei rezervari fara penalizare trebuie efectuata in scris, cu minim 3 zile inante de inceperea sejurului, pe adresa de e-mail office@office@hotel-pescarus.ro In cazul in care anularea rezervarii se efectueaza cu mai putin de 3 zile pana la data sosirii, se va aplica o taxa egala cu contravaloarea primei nopti de cazare. Neprezentarea in data de sosire implica achitarea primei nopti de cazare, iar in cazul in care rezervarea a fost facuta pe mai mult nopti, aceasta va fi implicit anulata pentru restul perioadei.

Tarife

Tarifele de cazare sunt afisate in RON, includ TVA si taxa locala de sedere. Tarifele practicate de hotel non-comisionabile.

Hotel Pescarus Mamaia

Confidentialitate

Hotel Pesarus** asigura confidentialitatea datelor furnizate de catre clientii sai. Aceste date sunt folosite exclusiv pentru scopul in care au fost furnizate (efectuarea de rezervari, plati, etc). Hotelul isi rezerva dreptul de a pastra in baza de date informatiile de contact ale clientilor, cu scopul de a le trimite acestora materiale informative si de prezentare a serviciilor oferite, oferte speciale, etc.

Reclamatii

Eventualele reclamatii vor fi formulate in scris si vor fi depuse la Receptia hotelului in timpul sejurului. Personalul hotelului va incerca sa solutioneze operativ toate solicitarile. Nu vor fi luate în considerare eventualele reclamatii formulate dupa parasirea hotelului.